Re: HQ-2300D i jaka karta?

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 18:50:18 MET

Daniel Chlodzinski wrote:

> Z karty X-Fi nie dostaniesz zadnego DTS czy DD. DTS czy DD mozesz
> ewentualnie dostac z filmu
> czy muzyki jesli ma takowy, w opcjach karty dajesz aby przepuszczal sygnal
> cyfrowy dalej bez dekodowania
> pass through spdif i na cyfrowym wyjsciu masz sygnal ktory wpinasz pod ten
> maly dekoderek od sluchawek.
> NA dekoderku juz sobie wybierasz co ma grac.
> A gdybys czasem chcial mie DTS & DD czy w grach to nie da sie tego wyslac na
> sluchawki bo generowany
> na zywo w grze dziwiek trzeba by pierw zakodowac to postaci cyfrowej i
> [...]

Hmmm, czyli co, o kant d... potluc te sluchawki, bo i tak same
problemyzeby z X-fi wyslac cyfrowo sygnal?

Chcialem skorzystac z systemu Dolby Headphone, ktory generuje
realistyczny dzwiek5.1 zapomoca sluchawek. Slyszalem gdzies demo - bylo
powalajace iod tej pory chodzi to za mna...

A to co piszeszo grachto smuci mnie wtakimukladzie. To co mialbym
kupic? Coś na nforce? Mozesz polecic cos konkretnego (mnie siewydaje, ze
to chip do plyt glownych, ale moze siemyle...)

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji