Re: ups

Autor: zanies <news_at_zanies.org>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 18:48:11 MET

Saper/nolin11 napisał(a):

> Nie wiem o co ci chodzi :) z design'em

Pisales, ze Ci sie wyglad nie podoba.. a ja tylko mialem na mysli to, ze
nie wyglad sie zawsze liczy ;p

> Jakoś to średnio mi się opłaca jak narazie dokładeć te ~50zł do wersji z
> rs'em (zakładająć co chec zrobić).
> Ale wezmę Pana opinię pod uwagę kiedy będę kupował.
> Czyli mówi pan o takim ups:
> http://allegro.pl/item137900193_ups_600va_zwykle_gniazdko_faktura_gw_od_ss.html

Niekoniecznie, tego po prostu sam uzywam i jestem zadowolony. Przy
zakupie raczej pod uwage bierze sie bardziej istotne parametry anizeli
port RS tj. moc ups'a, akumulatory czy tez czas podtrzymania. Ja kupujac
UPS bylem zdeterminowany by miec mozliwosc komunikowania sie z nim gdyz
bylo mi to bardzo potrzebne, a ze w sklepie w ktorym kupowalem tylko ten
Active Power mial taka opcje wybor padl wlasnie na niego.

pozdrawiam.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6