Re: Iiyama H511S-B na matrycy PVA czy IPS

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 05:17:22 MET

Dnia 2006-11-09 04:03:25, encja *Eneuel Leszek Ciszewski* wymodziła
przez port 119 co następuje:

[...]
> I parametry te dotyczą nie tylko mego monitora, ale całe masy, więc i raczej Twego.
> No i albo masz farta (i Twój monitor zachowuje się poprawniej, niż chciał tego producent)
> albo (przepraszam) kłamiesz, że nie widziałeś lepszego, albo (przepraszam) mało widziałeś.

Albo ma monitor wykonany jeszcze w Japonii, kiedy to iiyamy były klasą
same w sobie i wzorem dla wielu innych. Po przeniesieniu produkcji do
Chin ta marka tak zeszła na psy, że sam nie mogłem w to uwierzyć, a więc
Tobie wierzę bez zastrzeżeń. I nie zdziwił bym się, gdybyś jeszcze
dopisał, że masz fatalną zbieżność barw ;)

A wogóle, to nie lubię crosspostów

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]