powrót problemu KT133A + 686B + SBlive = przekłamania przy kopiowaniu

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 22:37:14 MET

witam

Od miesiąca z przerwami męczę się z załataniem problemu,
z przekłamaniami przy kopiowaniu między z DVD na dysk, które są dopiero
widoczne
gdy próbuje użyc tych kopiowanych danych (najgorsze ,że nie zgłasza błędów
I/O),
a czasami to nawet resetuje się podczas kopiowania.
A problem sprawia moja stara płyta z mostkiem płd. VIA 686B,
do tego jeszcze mam SBlive5.1.
Pierwszy raz problem objawił mi się jakiś rok temu gdy kupiłem nagrywarke
DVD,
choć płytę mam już ponad 5lat, SBliva niewiele krócej, ale poźniej jakoś
załatałem
odpowiednim 4in1, win98 i XPka. A teraz nie moge dać rady bo potrzebuje
zainstalować nową instancję XP SP2, stara jakoś jeszcze chodzi i na niej
problem chyba nie występuje
(choć kilka razy po rozpakowaniu kilku GB RARów były błędy
również nie wykrywane przez RARa )

wiem, że o moim problemie swego czasu było dużo pisane, ale nic nie pomaga,
sprawdziłem kilkadziesiąt wersji via4in1, patche vialatency, 686bpatch,
zmiany w biosie i nic nie pomaga.
może to trzeba robić w jakieś odpowiedniej sekwencji, tyle co widzę to
wiekszość via4in1
nie zmienia sterowników, bo nowsze są w systemie, ale nawet ręczne wymuszone
ładowanie
sterowników VIA Bus Master nie pomaga, może teraz na nowym XP nie da się
tego załatać?

czy ktoś mógłby mi podać krok po kroku jak to załatać, proszę.

--
m7marek
ECS K7VZA 3.0, 512MB, A2000+, SBlive, Samsung 250GB, dvdrw liteon 1673,