Re: powrót problemu KT133A + 686B + SBlive = przekłamania przy kopiowaniu

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 09:32:15 MET

Dnia 8.11.2006, m7marek napisał(a):

> Od miesiąca z przerwami męczę się z załataniem problemu,
> z przekłamaniami przy kopiowaniu między z DVD na dysk, które są dopiero
> widoczne
> gdy próbuje użyc tych kopiowanych danych (najgorsze ,że nie zgłasza błędów
> I/O),

* Sprawdzić z inną/nową taśmą.
* Podłączyć DVD w innej konfiguracji/kolejności napędów, np. jeśli jest na
jednej taśmie z dyskiem to na osobnej/nowej taśmie (najlepiej jako master
i wtedy koniecznie na końcu taśmy) lub odwrotnie, tj. wpiąć na jedną taśmę
z dyskiem. Spróbować też zamienić je miejscami - master<>slave.

> a czasami to nawet resetuje się podczas kopiowania.

Hmmm. A zasilacz jaki posiadasz? (producent/model)

Nie zaszkodzi też teścik MemTest86+.

No i na koniec odkurz i popraw cyrkulację powietrza w "budzie" - zwłaszcza
chłodzenie chipsetu (na próbę możesz nawet założyć jakiś wentylator,
sprawdź też czy radiator dobrze trzyma). Widziałem już kilka kompów gdzie
z powodu przegrzewania nie "świrował" chyba tylko flopp.

--