Re: powrót problemu KT133A + 686B + SBlive = przekłamania przy kopiowaniu

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 10:53:10 MET

Dnia Wed, 8 Nov 2006 22:37:14 +0100, m7marek wypocil(a):

> witam
>
> Od miesiąca z przerwami męczę się z załataniem problemu,
> z przekłamaniami przy kopiowaniu między z DVD na dysk, które są dopiero
> widoczne
> gdy próbuje użyc tych kopiowanych danych (najgorsze ,że nie zgłasza błędów
> I/O),
> a czasami to nawet resetuje się podczas kopiowania

> (choć kilka razy po rozpakowaniu kilku GB RARów były błędy
> również nie wykrywane przez RARa )

A mi to wyglada na przeklamania na procesorze - krecony? a moze problem z
chlodzeniem. Tyle do RAR'a, (jak pakujesz zaznaczaj CRC check). Co do
kopiowania - przy czystym z dysku na dysk CD na dysk itd... jak idzie przez
DMA to procesor niby udzialu nie bierze w przekazywaniu danych, tak ze
bledow nie powinno byc, no chyba ze magistrala przekrecona, a jak nie - to
moze slaby zasilacz? Jeszcze bym sprawdzil pamieci (memtest). Procesorek
tez czy nie sypie bledami (prime95).

Tyle moich pomyslow.

Pozdrawiam
Yoghurt