Re: naped DVD-RW i LS

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 22:27:34 MET

archer napisał(a):

> Witam Szanownych grupowiczow.
> Otoz mam to sobie napedzik Samsunga SH-W162L i ostatnio zauwazylem ze nie
> dziala mi opcja LightScribe. Jakis czas jej nie uzywalem,
> instalujac/deinstalujac programy (w tym takze nero), ale ostatnio mialem
> potrzebe wypalenia okladki. Korzystalem z Sure Thing CD Labeler'a i przy
> opcji drukuj pojawia mi sie monit "nie znaleziono urzadzenia Light Scribe".
> Czym to moze byc spowodowane, jak to naprawic?
> za wszelkie rzetelnie info bede wdzieczny.
> Pozdrawiam
> -Archer

Strzelam. Wejdź na http://www.lightscribe.com i ściągnij LightScribe System
Software z http://lightscribe.com/support/index.aspx?id=305

Na głównej stronie znajdziesz także prosty program do wypalania tekstu i
małej grafiki o nazwie LightScribe Simple Labeler

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098