Re: RAID 0+1 czy 1+0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:52:25 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Osadnik
>Tu niemaprzyrostu danych tylko ich zmiany

To coś zmienia?

>- zmiany sa w róznych
>miejscach i nie zawsze są to pliki w jednej całości wchodzącej na DVD.

Co to znaczy "w jednej całości wchodzącej na DVD"?
Poza tym, czy ja Ci każę to na DVD upychać?

>POza tym wole kopiować hurtem wszystko w jednej spójnosci, przynajmniej
>wtedy odtworzenie danych i struktury zbiega się do przełożenia dysku
>zamiast uszkodzonego.

No to kopiuj. Ale używaj do tego zewnętrznego dysku, na który zgrasz i
odepniesz, a nie wyprawiaj jakieś cyrki z RAIDem.

--
[------------------------] X-rated  movies  are  all alike ... the only
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] thing they leave to the imagination  is  the