Re: RAID 0+1 czy 1+0?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 18:59:16 MET

Mariusz Kruk napisał(a):
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Osadnik
>
> Masz 160GB tygodniowo ważnych danych do zbackupowania i nie stać Cię na
> backup? Coś dziwnego.

Tu niemaprzyrostu danych tylko ich zmiany - zmiany sa w róznych
miejscach i nie zawsze są to pliki w jednej całości wchodzącej na DVD.
POza tym wole kopiować hurtem wszystko w jednej spójnosci, przynajmniej
wtedy odtworzenie danych i struktury zbiega się do przełożenia dysku
zamiast uszkodzonego.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.