Re: Smiechu warte...

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 11:25:26 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Kiedyś niemal wszystkie były większe. ;)

ale wtedy to jeszcze internetu nie było ;)

> Bo to niewiarygodnie dobra oferta.
> Niestety w Białymstoku jej nie ma.

Ale będzie. W lipcu, kiedy zamawiałem videostradę, byłe tylko w
Warszawie. Teraz jest już w paru innych miastach.

> Dla mnie 17 GB miesięcznie to wystarczająco dużo.

Jak ostatnio zobaczyłem po ile na allegro chodzą zdrapki na dodatkowy
transfer
http://www.allegro.pl/search.php?string=zdrapka+neo*&buy=0&new=0&pay=0&closed=1
to się zacząłem zastanawiać jakby tu zahandlować tym którego sam nie
wykorzystuję :D Z 17 GB miesięcznie zużywam jakieś 2 - 4 GB.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl