Re: Smiechu warte...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 10:39:18 MET

"Mich@l" eis6pu$rad$1@inews.gazeta.pl

> Ja mieszkam w dużym mieście (w Polsce większego nie ma)

Kiedyś niemal wszystkie były większe. ;)

> i jakoś mimo
> usilnych poszukiwań lepszej oferty niż tepsa nikt mi nie zaoferował.

Bo to niewiarygodnie dobra oferta.
Niestety w Białymstoku jej nie ma.

Zadzwoniła do mnie sympatyczna pani i zapytała, czy mam dobrą opinię o TP SA,
a ja akurat byłem wniebowzięty tak zwanie, albowiem po długotrwałych poszukiwaniach
grzałki do pralki, skierowałem się na stronę TP SA i znalazłem natychmiast trop, :)
który zaprowadził mnie migiem :) (wolałbym Boeingiem lub eFem, ale cóż począć) do grzałki. :)

No więc odpowiedziałem jej, że jestem zadowolony i to niesamowicie zadowolony,
ale chyba nie dała moim słowom wiary. :) Dodałem też, że z Orange także jestem
niesamowicie zadowolony -- zwłaszcza z abonamentu za dychę na rok, miłej
i bezproblemowej obsługi oraz z możliwości zaciągnięcia kredytu na rozmowę
i/lub SMSy. :)

Pani opowiedziała mi o tej ofercie, ale niestety do Białegostoku nie dotarł ów multipakiet...

> Sytuacja na rynku zmienia się dynamicznie, stan jaki był przed kilku
> laty wcale nie jest już aktualny.

Teraz TP SA jest miła obsługa i bardzo niskie ceny. :)

Dla mnie 17 GB miesięcznie to wystarczająco dużo.

Masz w tym 20 programów TV i VoIP. I rozmawiasz z innymi VoIPami z TP SA
za freeko, a z pozostałymi osobami całkiem tanio. :)

> 20 kanałów telewizyjnych, dekoder tv i router wifi w cenie usługi.

Dokładnie. :)

> A jak chcesz oglądać kanały z Cyfry+ to jeszcze wychodzi 10 zł miesięcznie
> taniej za internet. Ale ogólnie rzecz biorąc to NTG.

No tak -- NTG. :)

E. :)