Re: Smiechu warte...

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 10:08:13 MET

Andre napisał(a):

> jestes chyba pierwsza osoba ktora poleca tepse. jezeli kolega jest z
> duzego miasta to na pewno nie jest to najlepsze rozwiazanie.

Ja mieszkam w dużym mieście (w Polsce większego nie ma) i jakoś mimo
usilnych poszukiwań lepszej oferty niż tepsa nikt mi nie zaoferował.
Sytuacja na rynku zmienia się dynamicznie, stan jaki był przed kilku
laty wcale nie jest już aktualny.

> przykladowo masz limit 17GiB - smiechu warte!
>
> ostatecznie za 512/128 miesiecznie wychodzi ~54zl czyli tak sobie...

20 kanałów telewizyjnych, dekoder tv i router wifi w cenie usługi. A jak
chcesz oglądać kanały z Cyfry+ to jeszcze wychodzi 10 zł miesięcznie
taniej za internet. Ale ogólnie rzecz biorąc to NTG.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl