Re: wymina sprzętu a licencja windows

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 20:46:09 MET

Dnia Mon, 06 Nov 2006 20:00:41 +0100, cgl napisał(a):

> Powiedz wiec, dlaczego skoro ja kupilem Windowsa z myszka ma on byc
> powiazany z plyta glowna?

Bo tak chce licencjonodawca.

> Logicznym jest ze powinien byc powiazany z tym
> z czym go kupiles. Zreszta jak juz pisalem zmienilem praktycznie calego
> kompa i aktywowalem bez problemow przez internet. Cuda? :)

Pytanie czy to dalej legalny system?
Jeżeli kontaktuję się z M. i oni twierdzą że granicą rozbudowy jest płyta
główna to _ja_ tego bedę się trzymał, bo może się okazać że pewnego
pięknego dnia zaczną to egzekwować, być może nawet z mocą wsteczną - w
przypadku licencji wszystko jest mozliwe.

Pozdrowienia
MX