Re: wymina sprzętu a licencja windows

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 21:23:36 MET

"MX" n38vejc0vpgn.1lm1mkv3qbr71$.dlg@40tude.net

> Pytanie czy to dalej legalny system?
> Jeżeli kontaktuję się z M. i oni twierdzą że granicą rozbudowy jest płyta
> główna to _ja_ tego bedę się trzymał, bo może się okazać że pewnego
> pięknego dnia zaczną to egzekwować, być może nawet z mocą wsteczną - w
> przypadku licencji wszystko jest mozliwe.

Chodzą słuchy, że w tym właśnie celu Gates opuścił M$, aby mieć
czas na bieganie po domach prywatnych i sprawdzanie, kto go okradł!!!

M$ tyle razy oficjalnie i półoficjalnie uspakajał ludzi i deklarował,
że żadnych nagonek, żadnego sprawdzania autentyczności i legalności
jego produktów, a zwłaszcza produktów typu WXP, żadnych represji itp.
działań ze strony M$ nie będzie z tytułu posiadania nielegalnych
produktów M$, że aż miło ;) takie coś czytać. :)

Idąc dalej tropem podmiany płyty głównej, można by zapytać, czy korzystanie
z komputera, którego właścicielem się nie jest, nie narusza umów licencyjnych... :)

BTW -- mój WXP co jakiś czas zauważa, iż ma kłopoty ze sprawdzeniem legalności mego systemu...
Czasami trzeba dokonać restartu, a czasami nic nie pomaga i kopię trzeba uznać za straconą. :)
Teraz mam trzy [kopie] chodzące i jedną niechodzącą z tego właśnie powodu. :) Na szczęście ów
raport pojawia się w trakcie uruchamiania, a to ma u mnie miejsce raczej rzadko. Ostatnio trochę
tego było, albowiem starałem się nakłonić moje dyski do szybszej pracy -- bezskutecznie niestety...
To znaczy skutek jest, ale i tak niewspółmiernie mały do oczekiwań...

E.