Poskladac za 3 tys...?

Autor: Mariusz <drimariusz_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 20:51:33 MET

Witam
Moze bardzo sie nie naraze jak zapytam czy ktos pomoze poskladac komputer za
~ circa 3 tys zl?
Nie mam bardzo wiedzy na temat co lepsze od innego ale mam natomiast swoje
"zachcianki" ktore chcialbym by w nowym sprzecie sie znalazly.
Co chcialbym:
- p 4 (mam chetke na core 2 duo) lub odrobine cos nizej ale dwurdzeniwy
?...(mam starego p4 1.7GHz)
- Radeona - koniecznie z VIVO ?...(mam 9000pro a chce cos lepszego)
- w miare dobra plyte > rozwojowa ?... drugi dysk w planach
- chyba jakiegos Seagate 250 GB ?...(mam 2x80 Barracuda)
- minimum 1 GB pamieci > rozwojowe (miejsce na plycie) ?...
- nagrywarka DVD ?... (stara TDK)
- naped dvd ?... (stare Toshiba - lubie miec dwa napedy?)
- obudowa ?... bez zadnych wodotryskow i swiatelek ale usb z przodu nie z
boku
- zasilacz ? chyba 400W
    ... no i zeby zostalo troche miejsca na plycie na przezucenie chocby
starej karty TV (WinFast) a moze nawet dzwieku Creative. Komputer chodzi na
kablowce, NIE sluzy do grania (wazne dla grafiki) ale zabawiam sie amatorsko
w zdjecia i filmy czyli tez musi byc troche wydajny. Chyba opowiedzialem juz
wszystko o zachciankach.
Acha oczywiscie na to wszystko stary WinXP SP2.
Czy Ktos z szanownych grupowiczow pomoze w konfiguracji?
pozdrawiam
Mariusz