Re: Raport e-commerce opublikowany przez proline.pl

Autor: Juchas <jurek_makowski_at_sympatia.pl.KASUJ>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 02:49:18 MET

> ProLine opublikowało wewnętrzny raport z rynku e-commerce,
> współpracownicy otrzymali jedynie mały wycinek z działu
> "sklepy komputerowe".

Ciekawe skąd autor wątku wziął ten raport, przeszukałem wszystkie strony
prolne http://www.proline.pl/ i http://sklep.proline.pl/ i nie znalazłem
nawet wzmianki na ten temat.

> Borąc pod uwagę, ze cyforwe.pl NIE JEST sklepem komputerowym.
> grav

Nie czepiaj się, może nie chodziło o sklepy komputerowe w sensie
stricte, a w sensie oferty zbliżonej z ofertą ProLine, oni też handlują
aparatami cyfrowymi, i mają ich coraz większa ofertę.

A sama lista jest dość ciekawa bo obfita (nawet zbyt obwita) wywaliłem z
niej wszystkie sklepy które nie mają tej Alexy, PR też mają zerowy i te
co Groups mają zerowe chyba że PR mają większy od 3 i wyszła mi fajna,
zgrabna lista najważniejszych polskich sklepów komputerowych ;)