Re: OS przestał widzieć napędy CD DLACZEGO ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 23:13:13 MET

Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl> napisał w
wiadomości news:eillme$6ck$1@news.onet.pl...
> Witam wszytskich !
> Problem jak w pytaniu - jak na razie brak rozwiązań.
>
> Sterownik nie jest uszkodzony ani nieobecny - przywracałem tą samą wersję
> kopii zapasowej.
>
> No chyba, że jakieś zapisy w rejestrze są / zostały przez coś zmienione.
>
> Aktualizacja sterownika też nic nie dała.
>
> POMOOOOCY ! Reszta działa bez problemów.

polecam grupe zajmujaca sie windowsem XP - tam szybciej znajdziesz pomoc -
tutaj tylko o sprzecie... Przy czym, zanim tam napiszesz, sprawdz
eventviewer'a (Start->uruchom->eventvwr) pod katem ewentualnych problemow.

Jesli masz KNOPPIXA (taki system operacyjny na plycie CD), to mozesz
sprobowac wystartowac z niego i sprawdzic, czy naped dziala ci poprawnie...
Jesli tak - to nie problem sprzetu i zadaj to pytanie na wlasciwej grupie

Pozdrawiam
Michal