Re: jak rozbudować komputer?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 18:24:21 MET

Dnia Sun, 5 Nov 2006 18:03:29 +0100, arkan napisał(a):

> któraś z nich?:
> http://proline.pl/shop.php?prodid=GIGA+7600GS+256+AGP
> http://allegro.pl/item139314160_gainward_gf_7600gs_256mb_ddr2_o_c_tvdvi_agp_b.html

Jeśli ten Gigabyte jest rzeczywiście pasywny, to polecam. Wszystkie inne
karty będą bardzo podobne, są na tym samym projekcie PCB, te same
chłodzenie itp. (przynajmniej tak jest przy 7800GS). Oczywiście jakiś
minimalny obieg powietrza musi mieć, a najlepiej dać mu jakiś wolny
wiatraczek 80mm.
Co do kupowania na Allegro - lepiej unikać ze względu na cenę, jest ona
zawsze podwyższona o prowizję ściąganą przez Allegro, więc w sklepie
internetowym powinno być taniej (polecam serwisy www.skąpiec.pl i
www.kupujemy.pl jako najlepsze "porównywaczki" cen).

> palomino, kiedyś z poziomu biosu próbowałem podkręcic go, ale był
> niestabilny - wykrzaczał się przy ładowaniu windy
> http://img529.imageshack.us/img529/4043/cpukp9.jpg

Jak Palomino, to nie podkręcisz, grzałka z ogromnymi tranzystorami :)

--
| Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz |
| 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB       |