Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 13:25:54 MET

Budzik wrote:

> dzieki, czytałem juz twoja poprzednia wypowiedz.
> Ten zasilacz ma, tak jak koledzy mówili, podwójna linie 12V wiec
> rzeczywiscie jest ok. Dlatego tez zastanawiam sie nad zakupem tego
> zasilacza:
> http://allegro.pl/item138801328.html
> poniewaz to jest wlasnie cos takiego jak twój fortron tylko oklejony nie
> jako fortron a jako delta.

Tak na marginesie - AFAIK akurat ww przez Ciebie w linku model DPS-350AB
jest oryginalnym produktem Delty. Będąc największym producentem PSU na
świecie nie bawia się oni raczej w rebranding jak różne firmy typu
Chieftec (dla których zresztą Delta również dostarcza zasilaczy), Zalman
itp. Raczej jest więc _mała_ szansa spotkania zasilki z naklejką "Delta"
wyprodukowanej przez kogoś innego - natomiast sytuacja odwrotna zdarza
się _bardzo_ często (mają przeszło 60% światowego rynku zasilaczy w
markowym sprzęcie).

Zresztą wystarczy zerknąć na zewnętrzne PSU w swoich notebookach czy
drukarkach - często logo "Delta" występuje na nich zaraz obok znaczka
Dell, HP, Compaq, IBM itp.

Pozdr.