Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 15:05:47 MET

Osobnik posiadający mail prezentacje@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Tak na marginesie - AFAIK akurat ww przez Ciebie w linku model
> DPS-350AB jest oryginalnym produktem Delty. Będąc największym
> producentem PSU na świecie nie bawia się oni raczej w rebranding jak
> różne firmy typu Chieftec (dla których zresztą Delta również dostarcza
> zasilaczy), Zalman itp. Raczej jest więc _mała_ szansa spotkania
> zasilki z naklejką "Delta" wyprodukowanej przez kogoś innego -
> natomiast sytuacja odwrotna zdarza się _bardzo_ często (mają przeszło
> 60% światowego rynku zasilaczy w markowym sprzęcie).

Dzieki za wyjasnienie.
Wyciągnałem błedne wnioski z twoich poprzednich postów:

Reasumujac, rozumiem, ze z czystym sumieniem polecasz te delte:
DELTA DPS-350AB
http://allegro.pl/item138801328.html
(koszt - 60zł)

bo alternatywa dla niej jest

Fortron FSP350-60HLC
http://www.allegro.pl/item136682440.html
(koszt: 92), ale wlasciwie nic w zamian (na 12V jest 10A i 15A czyli to
samo co w delcie)

lub

Fortron FSP400-60HLN
http://www.allegro.pl/item137327180.html
(koszt: 110zł), juz troche mocniejszy.

Zastanawiam sie jednak co w kompie musi chodzic zeby była potrzebna az taka
moc, bo w tej chwili mój chieftec 360W ciagnie zestaw zlozony z Athlona
2000 na socketA, 1GB RAM, 3 dyski twarde i nagrywarka DVD + R9800Pro.
I te 360 W wystarcza - pracuje super stabilnie.
BTW zasilacz chyba rzeczywiscie jest sercem kompa, bo jego wybranie zajmuje
mi zdecydowanie najwiecej czasu. :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona