Re: jak rozbudować komputer?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 13:18:02 MET

arkan wrote:

> a co z radeonem x1600pro, 9800pro, GEFORCE 6600 GT, GIGABYTE GeForce
> 7600 GS - są słabsze od x800? na alledrogo nie widziałem wersji x800 pro
> i xt, raczej tylko GTO cokolwiek to znaczy...

X800GTO to najsłabsza wersja X800, ale i tak mocniejsza od wszystkich
wymienionych. niestety x800 była bardzo krótko produkowana, bo to był
czas rozkwitu PCI-e i kart na AGP było bardzo mało, stąd chyba tylko
używane wchodzą w grę. inna sprawa, że x800xt kosztuje ponad 1600 pln,
x800xl koło 700 pln, GTO pewnie koło 350.... Pro to wogóle rzadkość, jak
kupowałem swoją to kosztowała 850, później była coraz droższa.

> Mimo wszystko chciałbym dość cichą kartę, bez odgłosów startującgo
> odrzutowca w obudowie. W ofercie np proline (mam ich "po drodze" -
> wrocław) nie widziałem nic ciekawego....

Moja pro jest stosunkowo cicha na oryginalnym chłodzeniu

> zasilacz, np:
> http://miniurl.pl/18303
> http://miniurl.pl/18304
> http://miniurl.pl/18305