Re: jak rozbudować komputer?

Autor: arkan <xxxxx_at_xxx.xx>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 12:53:55 MET

Dnia 5 Nov 2006 02:43:42 -0800, rwerp napisał(a):

> [...]

Przejdzmy do konkretów, któraś z nich?

http://allegro.pl/search.php?string=x800%2A&category=13100&buy=0&new=0&pay=0
http://miniurl.pl/18302

a co z radeonem x1600pro, 9800pro, GEFORCE 6600 GT, GIGABYTE GeForce
7600 GS - są słabsze od x800? na alledrogo nie widziałem wersji x800 pro
i xt, raczej tylko GTO cokolwiek to znaczy...

Mimo wszystko chciałbym dość cichą kartę, bez odgłosów startującgo
odrzutowca w obudowie. W ofercie np proline (mam ich "po drodze" -
wrocław) nie widziałem nic ciekawego....

> Nie tyle mocniejszy, co pewniejszy. Prawdziwe 350 W spokojnie wystarczy
> do takiego sprzętu. Ja bym zmienił na jakiś z mocną linią 5V.

zasilacz, np:
http://miniurl.pl/18303
http://miniurl.pl/18304
http://miniurl.pl/18305