Dysk 80GB ze stara płytą PCCHIPS

Autor: aida <joana7_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 11:26:33 MET

Witam
Czy ktos może wie jak rozwišzac problem aby dysk 80GB był widoczny przez
płytę PC CHIPS M760V. Płyta widzi tylko dyski do 32GB. Na dysku 80GB
jest możłiwosc ustawienia przez zworke 32GB. Instalujac dysk z softem
DISC WIZARD lub DISK MANAGER cała pojemnośc jest widoczna, ale ja nie
chciałbym aby takie łatki były zainstalowane. Wiem że gdy zrobię dwie
partycje PRI i EXT poniżej 32 GB każda to sa one widoczne. Ale 32GB+32GB
= 64GB, co z resztš: gdyby tak można było zrobić wiecej partycji PRI lub
EXT.
BIOS-u do tej płyty nowszego nie znalazłem.

Pozdrawiam
Wojtek