Re: Laptop do 2500 zl

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 11:27:22 MET

Dnia 2006-11-05 10:02:46, encja *kosmogon* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> a co sadzicie o rodzajach stosowanych ekranow - czesc firm robi juz
> w technologii, ktora wyglada jak szklo (twardy ekran w przeciwienstwie
> do cieklokrystalicznych ustepujacych pod naciskiem palca) - nie wiem
> jak to jest z profesjonalną stroną parametrów (czy czas reakcji jest
> gorszy czy lepszy etc) ale solidna szybka robi na mnie lepsze wrazenie
> bo jak kiedys pierdzielnalem laptopem o bramke w metrze to na
> matrycy wykonanej w starszej technologii mialem juz do konca odcisnieta
> klawiature ...

Kwestia gustu.
A na drugi raz, zanim kupisz notebooka, włącz go i naciśnij mocno na
osłonę matrycy od tyłu. Jeśli zobaczysz jakąkolwiek reakcję na matrycy,
to nie jest to notebook, którego szukasz.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]