Re: Laptop do 2500 zl

Autor: kosmogon <kysio_at_chello.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 10:02:46 MET

> Toshiba, to solidna firma, ale ostatnio kroi ceny, na czym może,
> zwłaszcza na bateriach właśnie. Podstawowe modele pracują na baterii
> niecałą godzinę.

a co sadzicie o rodzajach stosowanych ekranow - czesc firm robi juz
w technologii, ktora wyglada jak szklo (twardy ekran w przeciwienstwie
do cieklokrystalicznych ustepujacych pod naciskiem palca) - nie wiem
jak to jest z profesjonalną stroną parametrów (czy czas reakcji jest
gorszy czy lepszy etc) ale solidna szybka robi na mnie lepsze wrazenie
bo jak kiedys pierdzielnalem laptopem o bramke w metrze to na
matrycy wykonanej w starszej technologii mialem juz do konca odcisnieta
klawiature ...

rozne firmy roznie to nazywaja (brite view itp.) - nie wiem co to za
technologia
ale rozumiem, ze to tez moze byc jedno z kryteriow wyboru oprocz procka
i baterii ... przynajmniej dla mnie robiloby roznice ....