jak rozbudować komputer?

Autor: arkan <xxxxx_at_xxx.xx>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 11:10:44 MET

Witam,

Chciałbym jak najmniejszym kosztem rozbudować komputer, aby obsługiwał
nowsze gry. W tej chwili daje sobie radę z gierkami z przed 3-4 lat ale
chciałbym trochę go unowocześnić - głównie do gier dla dzieci. np
wczoraj kupiłem im grę władca pierścieni - powrót króla i przy max
detalach daję radę jedynie w 8000x600 :-/
aktualne bebechy:
płyta asus a7n8x delux
procek athlon 1800+
pamięć 1024MB 3200
graficzna gigabyte radeon 8500 delux - obraz 2d rewelacyjny, a na tym mi
zależy!
muzyczna - wbudowany pełny sounstorm 5+1
nagrywarka dvd liteona, obudowa modecom fill1, nowy zasilacz 350w
codegen, hdd 20gb ata133, hdd 160gb sata1, panel 17" neca 1280x1024

Na 100% nie chcę wymieniać całości (poza grami jest wystarczający do
wszystkiego co robię), na 200% nie kupię konsoli - inny rodziaj gier, a
korzystająć z okazji sam w coś sobie popykam :) - i pytanie co zmienić?
procesor i graficzną? może sama graficzną, ale na jaką?

--
pozdrawiam, Arkan