Re: jak rozbudować komputer?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 11:21:23 MET

arkan wrote:
> Witam,
>
> Chciałbym jak najmniejszym kosztem rozbudować komputer, aby obsługiwał
> nowsze gry. W tej chwili daje sobie radę z gierkami z przed 3-4 lat ale
> chciałbym trochę go unowocześnić - głównie do gier dla dzieci. np
> wczoraj kupiłem im grę władca pierścieni - powrót króla i przy max
> detalach daję radę jedynie w 8000x600 :-/
> aktualne bebechy:
> płyta asus a7n8x delux
> procek athlon 1800+
> pamięć 1024MB 3200
> graficzna gigabyte radeon 8500 delux - obraz 2d rewelacyjny, a na tym mi
> [...]
po pierwsze primo - na AGP proponuję poszukać Radeona X800 Pro lub XT -
w swojej klasie cenowej nic mu nie dorówna, a wystarczy na trochę.
Warto też zastanowić się nad lepszym prockiem, tak koło 2500-2800+. Jak
to powymieniasz to następnym krokiem jest już zmiana kompa w całości.
Aha, zasilacz może trochę mocniejszy by się przydał... ;)