Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 07:32:11 MET

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> cóz, mam nadzieje ze nie masz jednak racji, bo juz wszystko zakupione
> i tylko czekam na transport.
>
> Niemniej kupiłem:
> Semprona 3000
> Gigabyte K8N51GMF-9 razem 350 zł
> 512Ram 200zł
>
> Zakładam ze taki zestaw pochodzi kilka lat, wiec ewentualnie sie moze
> tylko okazac ze pamieci beda dobra lokata kapitału :)))
> Zeby kupic AM2 musiałbym pewnie z 200 zł dołozyc, do zasilacza dołozyc
> 50, do pamieci 30 i wlasciwie mamy juz karte graficzna która i tak
> bedziemy kupowac dopiero za 2 lub 3 miesiace.

            Widze ze szukales oszczednosci i musiales z czegos urywac. O ile
jestes w stanie na tym konfigu bez zmian (+ew. grafika na 7300GT za 2-3
miesiace jak sam piszesz) przetrwac ~2 lata i kupic zupelnie nowy to OK,
ale IMHO calkiem niedlugo bedziesz musial dolozyc RAM i mozliwe ze zmienic
CPU na mocniejszy. W tym momencie zemszcza sie oszczednosci na S939.
Niestety wszystko na to wskazuje i wcale sie z tego powodu nie ciesze
bo sam mam Venice i plyte na S939 (przekladalem z K7 praktycznie wszystko
poza mobo+cpu wiec AM2 wychodzilo mi na starcie 2-4 razy drozej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl