Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 20:35:13 MET

Osobnik posiadający mail mbien@uw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> I ma calkowita racje o ile nie modernizujesz konfigu i nie przekladac
> pamieci (i ew grafiki). Skladajac nowy zestaw bez przekladania czesci
> warto brac juz tylko AM2 - pamiec jest w tej samej cenie co DDR1 (albo
> i tansza) a niedluga bedzie wyraznie tansza bo DDR1 to bedzie juz
> tylko modernizacja starych zestawow (spojrz sobie na ceny NOWYCH
> pamieci SDR i po ~300 zl za 256 MB PC133) oraz pamietaj ze ostatnie
> ZAMOWIENIA na S939 byly przyjmowane przez AMD do konca czerwca,
> ostatnie DOSTAWY wychodza z fabryk do konca grudnia tego roku. Pozniej
> [...]

cóz, mam nadzieje ze nie masz jednak racji, bo juz wszystko zakupione i
tylko czekam na transport.

Niemniej kupiłem:
Semprona 3000
Gigabyte K8N51GMF-9 razem 350 zł
512Ram 200zł

Zakładam ze taki zestaw pochodzi kilka lat, wiec ewentualnie sie moze tylko
okazac ze pamieci beda dobra lokata kapitału :)))
Zeby kupic AM2 musiałbym pewnie z 200 zł dołozyc, do zasilacza dołozyc 50,
do pamieci 30 i wlasciwie mamy juz karte graficzna która i tak bedziemy
kupowac dopiero za 2 lub 3 miesiace. Planowany budzet i tak został
przekroczony, a wlasciwie nie wiem jakie miałyby plynac korzysci z wydania
tych 300 zł wiecej - wydaje sie ze lepiej byłoby w takim układzie te 300 zł
do łozyc do karty i np. kupic grafe za 600 zł. Ale to rozwazania
teoretyczne, bo tych 300 zł naddatkowych zwyczajnie nie ma.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"