Zalany zasilacz od monitora LCD

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 11:31:27 MET

Witam, mam monitor LCD Samsunga. Kabel zasilajacy ktory wchodzi do monitora
jest okragly, potem idzie i do takiego adaptora nazwanego przeze mnie
zasilaczem ( taka skrzyneczka prostokatna ) i od tej skrzyneczki wychodzi
taki standardowy "bolec" od kabla zasilajacego ( w starym monitorze taki
mialem ). Problem w tym ze na ten adapter wylala mi sie woda :/ I teraz
monitor nie dziala. Dzwonilem do serwisu komp i koles mowil ze jest mala
szansa ze monitor sie zepsul jak juz to ten adapter ale mowil zeby go
osuszyc i powinno dzialac. Narazie susze 1 dzien - tzn nic szczegolnego nie
robie bo jest na gwarancji i nie chce go rozkrecac. Mieliscie taka sytuacji
ze cos zamoklo i po wysuszeniu zaczelo dzialac? Moze jakies sprzyjajace
warunki to suszenia? Matka chce przy kaloryferze ale boje sie ze od ciepla
cos mogloby sie popsuc. W ogole to moze mi ktos powiedziec jak to jest
mozliwe ze po osuszeniu moze dzialac? Przeciez jesli cos zamoklo to raczej
bylo jakies spiecie i zostalo uszkodzone. A jesli nie to co ma jakies
czujniki ze wyczuwa wode i potem jak wyschnie to nagle sie wlacza?

I w ogole czy taki zewnetrzny zasilacz ma jakies zalety? I jeszcze jedna
kwestia. Czy jest mozliwosc dokupienia w ogole takiego zasilacza? Bo nie
widzialem na allegro ani w sklepach komputerowych wiec to chyba rzadkosc.
Mial ktos problem z takim zasilaczem?