Re: 8GiB na p³ytce nie DL?

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 23:50:25 MET

Osadnik napisa³(a):
> Byru napisa³(a):

> Nie chodzi mi o to czym to skopiowac bo to nie problem. Poporstu na te
> dwa filmy potrzeba dwóch DVD. Tylko jak oni upchneli dwa nosniki w tym
> samym standardzie co zwyk³e DVD?

no chyba nie upchnêli. Z tego co wiem, to ka¿dy czytnik czyta DL - a nie
ka¿da nagrywarka nagrywa. Masz albo t³oki albo DL. U¿yj DVDshrink i albo
skompresuj materia³ do 4GB albo tym samym dvdshrinkiem nagraj dwie p³yty.
Hint - 1 p³yta zostaw menu i wywal po³owê materia³u, 2p³yta zostaw menu
i wywal drugie pó³

MAc