Re: 8GiB na p³ytce nie DL?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 09:23:17 MET

MAc napisa³(a):

> no chyba nie upchnêli. Z tego co wiem, to ka¿dy czytnik czyta DL - a nie
> ka¿da nagrywarka nagrywa. Masz albo t³oki albo DL. U¿yj DVDshrink i albo
> skompresuj materia³ do 4GB albo tym samym dvdshrinkiem nagraj dwie p³yty.

Nie chce kompresowaæ. Ju¿ wole mieæ 2xDVD, albo kupie DL. Ale czy DL
nagrywane nagrywark± DL bedzie chcia³o siê odtwarzaæ w napêdzie bez DL?

Hint - 1 p³yta zostaw menu i wywal po³owê materia³u, 2p³yta zostaw menu
> i wywal drugie pó³

Tak zrobi³em i ... doopa. Nie dzia³a w ¿adnym programie do DVD.

--
Szukam pracy, co¶ przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.