Re: Aktualizacja biosu bez floppy - bezpieczne? - Problem?!!

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 23:48:28 MET

MadMan napisał(a):

> Jest IMO bezpieczniej niż z dyskietki. Ja na poprzedniej płycie
> aktualizowałem z DOSu, ale plik był na dysku twardym, na obecnej robiłem
> to tylko spod Windows i bardzo ładnie się sflashowało (najpierw flashuje
> się BIOS, potem bootblock, przynajmniej wg tego co program wypisuje).

Hmm mam chyba dylemat:
Zassałem najnowszy ASUS Update + bios. Uruchamiam program, robię kopie
istniejącego ROMu do pliku i aktualizacje. W kolejnych krokach mam:

Erase ROM: 100%
Flash ROM: 100%
Verify dochodzi do 3% i pisze: Fail to verify EEPROM with new bios
image. Please press FLASH button to try again or EXIT to abort.

Próbowałem wgrać ten oryginalny i jest to samo.

Może ktoś mi powiedzieć czy zrobił się w ogóle czy nie? Bo boję się
restartować ;)

Pozdrawiam Paweł