Re: Esperanza 99min. nie pali się w Lite-On

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 16:55:03 MET

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[at]nixz*net@nospamplease.com> napisał w
wiadomości news:eifjqv$h5s$1@atlantis.news.tpi.pl...

Jaki ma ona Firmware?
Może wystarczy updatować firmware
http://www.liteonit.eu/de/index.php?option=com_wrapper&Itemid=75
http://www.liteonit.eu/eu/DOWNLOADS/ODD/SHM-165H6S/firmware/DR16HS0E.rar

Powinieneś dodatkowo pobrac program SmartBurn ze strony producenta:
http://www.liteonit.eu/eu/DOWNLOADS/utilities/SmartBurn3116.zip
Program pokazuje jaki masz aktualny firmware i informacje o płycie w
napędzie
Jakim programem wypalasz płyty?

Kiedyś miałaem podobny problem z moją nagrywarką. Tylko że przy próbie
wypalania pisało "illegal disc"

Napisałem do Lite-Ona email w tej sprawie i odpisali bym przesłał informacje
o płytce które pokazuje Smart Burn. Przesłałem im to i po jakimś czasie był
update z łatą na ten problem.

Może trzeba będzie w tym wypadku tak samo zrobić