Re: Uzywane LCD po raz kolejny

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 17:07:13 MET

ja wrote:

> czyli takie do 600 zl na allegro do czegos sie nadaja ? W gry nigdy nie gram
> ale ogladam
> filmy. Oprocz tego praca w windows (programowanie, internet, od czasu do
> czasu bardzo
> amatorsko grafika). W sumie moze nawet 15 cali by mi wystarczylo ale to
> chyba bez
> sensu.

Kupilem ostatnio za 690 zlotych 19" panorame. Nie jakis full wypas. Ale
fajnie swieci.Firma niedawno weszla na nasz rynek: Mirai. Kupowalem do
komputera przeznaczonego do pracy biurowej, glownie. Jak na ta cene -
uwazam,ze rewelacja, tym bardziej, ze ma wbudowane glosniczki,cio
zmniejsza plataninę kabli w miejscu,gdzie dzwiek ma zwrocic uwage na
fakt, ze przyszedl email...

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji