Re: drukarka do tekstu

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 20:17:02 MET

Jakub Szułakiewicz wrote:

> Nie zapominaj, że HP LJ 4/5 to sprzęt (prawie) przemysłowy. Nie wiem,
> ile one kosztowały w czasach, gdy były nowe, ale na pewno to było kilka
> kzł. Nie siedzę w temacie, ale nie wmówisz mi, że dzisiaj już się nie
> produkuje wysokowydajnych drukarek laserowych. Tylko że kosztują tyle,
> co wtedy...

No dobra, ale to jednak troche inaczej jest...
Wtedy sprzetem przemyslowym bylo to co teraz kazdy gowniarz ma na biurku.
A dzisiejszej drukarki przemyslowej nawet za kilka lat, jesli bedzie
kosztowala 50 zlotych nie kupisz sobie do domu bo rozmiarami jest bliska
szafie ubraniowej...:)

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus