Re: drukarka do tekstu

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 20:20:24 MET

Radosław Sokół wrote:

> Ale w takiej sytuacji trzeba uważać co i u kogo się kupuje
> bardzo mocno. A szczególnie na ew. gwarancję. Żeby potem
> nie kupić od kogoś drukarki z zabrudzoną tonerem optyką
> (co da się naprawić) albo uszkodzonym fuserem (czego nap-
> rawa będzie nieopłacalna).

No wiesz, ja jak ta swoja sprzedawalem to zaprosilem klienta do domu, on
sobie ja sam obejrzal, zrobilismy kilka testowych wydrukow i tak dalej,
no i poza tym na allegro mam 100% pozytywow i dalem mu miesiac gwarancji
(w sensie takim, ze jak sie cos zwali nie z jego winy to zabieram sprzet
z powrotem i zwracam 100% kasy).
I w taki sposob uwazam trzeba drukarke kupic. Na pewno nie w ciemno - to
jasne.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus