Re: Mam problem z mikrofonem-ciąg dalszy

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 18:54:16 MET

Użytkownik "Początkujący" <lollop10@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1162485297.530381.149050@k70g2000cwa.googlegroups.com...
A więc: to buczenie jest bardzo głośne, mikrofon mam odciszony,
przedtem tz. wczoraj działał i nagle pojawiło się buczenie. Już
tak kiedyś się działo ale w jakiś magiczny sposób ale przez moją
nie uwage znikło. To buczenie jest na tyle głośne ze nieumożliwia
komunikacje głosową i jest nie miłosiernie kłopotliwe. Prosze o
jakaś pomoc.

Pradopodobnie kabel mikrofonu jest naderwany - przerwany ekran.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz