Re: Plustek 1236P jeszcze raz...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 15:50:45 MET

Leszek K napisał(a):

> Jak znalazłeś w2k to na 90% pójdą.

Jest na stronie producenta, z tym, że jest wyraźnie napisane, że nie
wspiera XP... Nie testowałem co prawda, ale nie wiem w takim razie co to
znaczy - sam producent nie przetestował do końca współpracy tych
driverów z XP i oznajmia, że nie odpowiada za ewentualny brak
współpracy, czy też definitywnie nie pójdą na XP... :)

> Nowa przypuszczalnie będzie szybsza no i w starej z pewnością optyka
> zdążyła się przykurzyć, a czyszczenie P1236 jest mocno nieciekawe
> (sklejony zespół luster - jedyny sposób to sprężone powietrze

Zobaczę jaka jakość. W gruncie rzeczy konieczność skanowania zdjęć
zdarza się o wiele rzadziej odkąd mam cyfrówkę, ale może się czasem
zdarzyć jednak. ;)
BTW nowy o jaki rząd wielkości powinien być szybszy? Bo 1236 potrafi
wlec się niemiłosiernie, zwłaszcza podczas skanowania z rozdzielczości
interpolowaną - bo w końcu to optyczne 1200x600 to niewiele... ;)
Na a już na potrzeby OCR dobrze byłoby, gdyby jednak ta strona szła
szybciej. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/