Re: Plustek 1236P jeszcze raz...

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 14:28:25 MET

Dnia Thu, 02 Nov 2006 14:05:33 +0100, Atlantis napisał(a):

> Czyli mogę spróbować zainstalować sterowniki od w2k lub NT na XP SP2?
> Jeśli nie zadziałą mogę je usunąć? Nie rozwalą systemu? ;)
> Czy taki nowy na USB za ~100-150 zł będzie miał lepsza jakość? :)

Jak znalazłeś w2k to na 90% pójdą. Z odinstalowaniem raczej nie będzie
problemów (przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem). Nowa
przypuszczalnie będzie szybsza no i w starej z pewnością optyka zdążyła się
przykurzyć, a czyszczenie P1236 jest mocno nieciekawe (sklejony zespół
luster - jedyny sposób to sprężone powietrze).