Re: co mi nie dziala wlasciwie?????

Autor: <jimmie0_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:04:47 MET

> Jesli jestes przylaczony do sieci - sprobuj ja wylaczyc lub wyciagnac karte
> sieciowa
>
> Poza tym posluchaj i popatrz, czy podczas tego zamulania chodzi twardy dysk,
> czy nie...
>
> Jesli masz windowsa XP - trzymaj zminimalizowanego menedzera zadan, zeby ci
> pokazywal biezace obciazenie procesora.
>
> poza tym (w win 2k/XP) mozesz sprawdzic podglad zdarzen
> (start->uruchom->eventvwr)
>
> ponadto mozesz sobie sciagnac np. knoppixa z internetu i sprawdzic, czy na
> knoppixie tez ci muli, czy nie .. Jesli nie muli, to problem nie jest
> [...]

tak jestem w sieci. sprobuje najpierw wylaczyc karte sieciowa. wyciagnac nie da
rady, bo jest wmontowana w plyte.

co do scandiska, to chyba nic nie da. po sformatowaniu calego dysku i
zainstalowaniu nowego systemu, dzieje sie to samo.

mozliwe ze to cos z twardym dyskiem w chwili zawieszki dysk wydaje takie
monotonne odglosy tryk tryk tryk. gdy sie odwiesi przestaje. oczywiscie gdy to
sie dzieje na menadzerze obciazenie procka jest 100%.

dam znac, jak efekty przynioslo wylaczenie karty sieciowej.

dzieki za informacje.

pozdrawiam jimmie.