Re: co mi nie dziala wlasciwie?????

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:38:02 MET

jimmie0@interia.pl wrote:
> mozliwe ze to cos z twardym dyskiem w chwili zawieszki dysk wydaje takie
> monotonne odglosy tryk tryk tryk. gdy sie odwiesi przestaje. oczywiscie gdy to
> sie dzieje na menadzerze obciazenie procka jest 100%.

1. Czy dysk jest na 100% sprawny?
2. Widze duzo podlaczonych urzadzen... moze zasilacz nie daje rady,
    proszę spróbować odłączyć wszystkie zbędne napędy.. Jeżeli po
    odłączeniu będzie ok, tu bym szukał przyczyny.
3. Mi się zdarzyła taka sytuacja, że miałem poluzowaną wtyczkę
    zasilającą dysk i czasami dysk potrafił się odłączyć i włączyć
    czyli taki szybki reset dysku - ale zanim się rozkręcił,
    system wisiał.
4. Może jakieś ustawienia oszczędzania energii w systemie albo
    w biosie wyłączają dysk za szybko - sugeruję jedne i drugie
    na czas testów wyłączyć.

--
T.