Re: Najszybszy proc pod Socket A??

Autor: Żurek <darzur_at_SKASUJTO.neo.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 20:56:21 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Michal Bien naskrobał(-a):

> na AlleDrogo itp i w koncu sie wkurzylem kupujac Asrocka939DulaSATA2 +
> Venice 3000+. Nic wiecej nie potrzebowalem - bez problemu wykorzystana
> pamiec i grafika a jednoczesnie jest dostep do nowych interfejsow PCI-E i
> SATA1/2. Za calosc dalem ponizej 400 zl czyli ~cene takiego mniej wiecej

Faktycznie 400 zł jest realne - nie zdawałem sobie z tego sprawy. A co
możesz powiedzieć o płycie:

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4340&katid=59

Nie ma wprawdzie PCI-E ale pewnie zanim będę chciał wymienić grafikę to i
tak przyjdzie czas na całego kompa. Jest jeszcze tańsza od tego ASrocka a
wygląda całkiem OK.

--
Pozdrufka,
Żurek	GG# 371288