Re: napęd dvd

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 20:47:12 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> używanym sprzętem a po jakimś czasie kupiłem czytnik Toshiby -- właśnie
> 1712. (BTW -- kupiłem za pieniądze, które uzyskałem ze sprzedaży
> Barracudy 20 gigowej) No i zadowolony z tegoż napędu, w listopadzie 2004

Tę Toshibę kupiłem właśnie po przeczytaniu opinii z tej grupy. Jestem z niej
zadowolony (bo pracowała długo i solidnie) ale przyszedł czas na wymianę.
Nie mówię że chcę Toshibę. Chcę dobry napęd, ale ostatnio nie znalazłem na
Grupie żadnych informacji co do czytników DVD.

Pozdrawiam

--
Zbychu
------