Co tu można zmienić?

Autor: manfred <manfred1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 17:00:50 MET

Witam obecnie posiadam 60gb, celeron 1.7 CPU, 512 mb RAM, GeForce 4
MX440 NVIDIA, interesowało by mnie wymiana na większy dysk gdzies ok.
200gb i pewnie procesor choc nie mam zielonego pojęcia co zmienic aby:
Jak kopiuje coś z płyt na twardziela to praca na otwrtym programie np
do obróbki RAW jest niemiłosiernie wolna. Wszystko działa jakby w
zwolnionym tepie.Proszę poradźcie jak w niedużych pieniądzach
poprawić mojego kompa.