Re: POMOCY!!!!!!!!!

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 17:06:01 MET

"tomekg" <tomekg07@toya.net.pl> wrote in message
news:1162396388.263805.131030@f16g2000cwb.googlegroups.com...
mam problem. nabyłem dysk twardy o pojemności 250 gb, jest to nowy
dysk.
instalator windows xp widzi go jednak jako dysk o pojemnosci 130 gb. co
może być przyczyną.
mój komputer to procesor athlon 2000 xp. 256 mb ram.
grafika geforce 3 ti. płta główna ecs. dysk twardy samsung.

WinXP bez SP2 nie potrafi adresowac dyskow wiekszych niz 130GB. Zrob jedna
partycje, mniejsza niz 130GB,
zainstaluj Win XP, pozniej zainstaluj SP2 i masz caly dysk do dyspozycji.

Daniel