Re: Grafa do 500zł

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 13:49:24 MET

ocdfgdoisg <hdfgdjb@op.pl> wrote:

> A GF Galaxy 7300GT 1,2NS z 256MB , byłaby dobra ??

            Tak - najlepsza jaka mozesz kupic w tej cenie czyli w dobrym sklepie
~530-540 zl. Co do watpliwosci dotyczacych ilosci pamieci polecam watek w
ktorym pytalem o to graczy praktykow bedacych na biezaco: na sasiedniej
grupie moj watek od Message-ID: <Xns986CD5B4B5098mbien@127.0.0.1>

Najwiecej konkretow wydaje mi sie ze wnosi post

Ale jesli bez bolu serca mozesz wydac te troche ponad 500 zl to warto jak
najbardziej 256 MB DDR3 - tak na przyszlosc bo dobrze by grafika posluzyla
ze dwa lata. Ja sie waham - po prostu szkoda mi troche wydac ~540 zl na
grafike grajac ~raz do roku (BTW: z racji tego ze po sprzedazy R9550 mam
teraz w konfigu TNT2PRO 100/100 bo sklep obok juz 3 raz nie byl w stanie
sciagnac tej zalmanowskiej Galaxy 7600GS wygrzebalem DiabloI (nigdy w to
nie gralem) i mi sie podoba ze wstepnych ogledzin przez 15 minut jak do tej
pory. Jak widac miodnosc nie zalezy od cukierkowosci grafiki ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl