Kieszen na HDD

Autor: Gupik <gupik25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 14:05:48 MET

Wczoraj podmieniałem w kieszeni dysk twardy 40 GB na 80 GB, po podmianie
i wsadzeniu komputer wykrył nowy dysk, podzieliłem go na partycje i
zainstalowałem system, i zastawiłem go do dzisiejszego ranka, rano
odpalam komputer, patrzę a tu komp nie widzi dysku w kieszeni, miślałem
że dysk padł, bo w biosie też go nie widać, wyciągnąłem kieszeń,
docisnąłem kabelki, i po odpaleniu kompa wszedłem do biosa, i zamiast
nazwy dysku bios wyświetlał krzaki, podmianiłem ten dysk 80 GB na 40 GB
i teraz komp wcale już nie wykrywa dysku, co to może byś ??, może
kieszeń padła, [ kiszeń to Tracer z Wentylatorem ] da się ją zreperować,
i co mogło pać ?? za pomoc, Dzięki.