Re: Laptop HP NX7400 z dual core

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 19:20:44 MET

On Tue, 31 Oct 2006 18:27:47 +0100, usenet user wrote:

> W tym przedziale cenowym jest to najlepszy sprzet.
> Doradzilem koledze z pracy ten model, rok temu model nx6110 rodzinie i na
> dzien dzisiejszy nic sie nie zmienilo.

Popieram. Notebook jak na tą kategorię cenową jest nie do pobicia.
Wnętrzności ma mocne :). Jest solidnie wykonany, nie jest ciężki, nie
grzeje się. Klawiatura bardzo wygodna, jej układ pozbawiony jest jakiś
niespodzianek. Touchpad jest dobry, bardzo dobrze rozwiązane są przyciski
myszy (te HPowskie gumki są genialne). 3h na baterii - nie jest to wiele,
ale w tej kategorii cenowej jest to powyżej średniej.

Wady? Widzę trzy. Po pierwsze ma wlot powietrza od spodu. Nie sprawia to
jednak wielkiego problemu, bo po pierwsze znajduje się jedynie na środku
(kładąc notebooka na kolanach i tak będzie pomiędzy nogami) a po drugie
temperatura w tym notebooku nie jest żadnym problemem.
Po drugie ekran. Kolory nie są rewelacyjne, no ale prawdę mówiąc po
notebooku nie można się spodziewać mistrzostwa świata.
Po trzecie system. Obraz na ukrytej partycji to jest rzecz której nie
trawię - jak już kupuję system to wolę mieć go na płycie instalacyjnej. No
ale niestety już większość producentów stosuje ten chory pomysł.

Podsumowując - za 3,5 kzł najlepszy zakup.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//