Re: Laptop HP NX7400 z dual core

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 20:36:58 MET

> Po trzecie system. Obraz na ukrytej partycji to jest rzecz której nie
> trawię - jak już kupuję system to wolę mieć go na płycie instalacyjnej. No
> ale niestety już większość producentów stosuje ten chory pomysł.

Tą partycje przecież mozna zgrać na płyte DVD (co ja w pierwszy dzień
uczyniłem na dwie kopie od razu) i partycje usunąć. Może nie jest to samo
co czysty Windows, ale z drugiej strony jeśli nie przeszkadzają Ci za bardzo
programy dodane do notebooka, a nawet używasz ich , to jest to całkiem
niezła opcja, bo przeinstalując system już je masz.